About me

In high school, I found geography an interesting subject to learn because it taught me the relation between nature and human. My interest in geography began when I joined Indonesia National Science Olympiad in Geography 2014 and fortunately was awarded Silver Medal.

I committed myself to further teaching geography to those who are currently preparing themselves for Geography Olympiad and National Training.

It is really my pleasure to help all of you. Please do not hesitate to ask me about geography and I will do my best on answering your questions. Just put the question on the form at the right corner :)

Minggu, 09 Desember 2012

Latar Belakang

        Saya menulis blog ini karena terinspirasi. Setiap saya mencari info-info di Google mengenai pelajaran-pelajaran di sekolah untuk menambah wawasan, saya selalu menemukan blog-blog yang ditulis oleh siswa-siswa yang juga masih bersekolah.
       
            Saya ingin berbagi karena dengan berbagi kita dapat saling melengkapi. Dengan menulis blog ini, saya harap dapat membantu teman-teman, khususnya yang masih pelajar. Selamat membaca. Komentar-komentar yang konstruktif saya harapkan dari kalian. Terima kasih.
-Syera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar